Wednesday 6 March 2013

SALE : jum semua beli dengan murah


hai assalamualaikum semua . dah lame gegile tak hapdate kan . sebabnye blog myra menjadi tak waras dan sehingga laa sekarang tapi myra gagahkan juga nak hapdate hari nie walaupom blog camgini & myra harap korang jangan buat muke pelik bile masuk dalam blog nie yee . haha . sebab myra malas lagi nak edit blog nie . okeyh dah merepek sal hal blog . hari nie myra nak jual murah-2 nie . jum tengok gambar-2 kat bawah yee .

uhukk uhukkk
sale laa sangat kan


haa . nie laa sabun nyee . aku sempat pakai 2 hari je kot
haha . pastu aku rase cam malas nak pakai sebab tu laa aku potong
besar2 . hoho . yang dalam plastik berikat tu aku tak sentuh langsung , yang plastk besar tu
aku guna sikit jee . 

haaa . kalu tak percaye . nie gambar yang lebh dekat lagi


nie kotak dye yee .tapi bedak rawatan dah xde yee . aku campak kat mane ntah .
aku memang macam tu . suke membeli tapi tak pakai . 
HARGA SEBENAR : RM24.90
HARGA TAWARAN : RM20.00 (tmsuk pos)
:: aku hanye guna 2hari,nak tahu testmoni,korang bole search at google ::

haaa yang nie day cream as beauty . memg superb gile beb bile pakai
siyes tak tipu . agak lama gak laa aku pakai produk as beuty . lebh kurg setahun kot
paztu rasa cam daa malas sebab aku nie cepat jemu ngan sesuatu barang . hoho
HARGA SEBENAR : RM42.50
HARGA TAWARAN : RM25.00(termasuk pos)

nie sabun as beuty
HARGA SEBENAR : RM45.00
HARGA TAWARAN : RM20.00

dulu aku pakai 1set . pena beli 1kotak trial dan 2 kotak besar
aku letak gambar suh korang bace at blakang tu yee

nie kotak day cream yang aku tak habis pakai tu yee

nie cream safi sari zaitun . hanya colet 2kali je . haha
pahtu dah xpakai sebab my bf sy kate sy tak sesuai ngn krim ny
hoho
HARGA TAWARAN : RM5

yang ne saje jee letak . huhu . sape beli bebanyak akan dapat free tomatox 1 shiseido .
hoho . kalu nak beli pom bole . tapi hanya tomatox dengan harga RM4 satu



huhh penat menaip . sesiapa yang nak beli bole pm sy kat facebook SAYE . tapi sebelum tu komen laa dulu

HAPPY BERBELANJE (:





No comments: