Wednesday 28 August 2013

SITI KHADIJAH ? SAPE ?

assalamualaikum semua . mesti terpinga-2 . siapa SITI KHADIJAH yang aku duk sebut-2 sangat nie . femes emes sangat kee yang sampai buat entry pasal dye . eeuuuwww ~ tolong jangan nak pikir bukan-2 k . haha . ape yang aku merepek nie kan. ntah ? aku sendiri pom tak taw . almaklumlah pagi nie class cancel , bangun tidur pom buah hati yang kejutkan . tu pom aku marah-2 dia sebab ganggu aku nak tidur . yang kawan aku nie pom satu . tak habis-2 tanye aku nak g kelas ke tak . adooiii . nasib baik class cancel dan tapayah pegi class . huureeyyy !okeyh ! STOP . 

S.KHADIJAH nie sebenarnya kawan aku time aku kat PLKN . skarang aku da sambung blaja dan kami tak berjumpa daa . sebabnye masing-2 jauh . aku asal terengganu dye kelantan . aku study kat kuantan dye study kat johor . huhhh . memang harapan tipis laa kalu aku nak jumpe dye balik . yeee aku memang rindukan dye . eehhh . ehhhh . tak .. takk . aku bukan lesbian laa. alaa . tetibe pulak aku rindukan dye . sebab dye kawan yang sekepala gile-2 ngan aku . suke gelak besar-2 sampai tak ingat dunia . tapi kami still berhubung lagi . aku harap suatu hari nanti aku akan jumpe dia balik walaupom aku da punye anak mase tu .haha . cepatnye pikir tang situ . aarrhhh pedulikan . aku ingat lagi time aku keluar awal PLKN disebabkan aku sambung study dulu tapi dye still duk PLKN . time last dye suapkan aku nasi dye basuh aku punye pinggan bak kate , aku dibuat cam lumpuh tak berdaye . haha. kejam gile ayat .yee laa . kalu aku kate bak puteri .memang korang muntah sampai berdarah laa kan . haha . ooouuhh lupe , aku ingat lagi time family aku nak amik aku dye terus masuk lam bonek kereta . hoho .kan aku dah cakap dye tu gile . selalu nyanyi lagujiwang-2 dan yang paling penting dye sangat baik . huhhh .panjang nya .malas daa nak taip , lain kali plak sambung , sebab nak buat assignment sikit sebab kena hantar kul 2setangah petang nanti 

No comments: