Thursday 5 September 2013

TEMPAHAN KEMBALI

ASSALAMUALAIKUM semua . lame aku tak buat entry sebab sangat buzy ngan assigmt . dan hari nie sampai hari sabtu aku cuti , ari ahad aku ade dinner for student UITM . so sekarang aku duk rilek-2dulu tanpa fikir sal assigmnt yang belambak tu . oke , terus pade tajuk , aku baru siapkan header yang di tempah dari membe aku sendiri . aku buat 2 supaye ade pilihan . aku rase suke sangat sebab nie first time aku buat header gune photoshop . haha . ye-2 aku taw korang lebih terer . dulu aku guna gimp jee . berbekalkan ape yang aku blaja kat kolej aku pasal photoshop . aku bole laa gune tanpa pening-2 . btw aku memang suke class MISS MAISARA sebab segalenye menggunakan adobe photoshop CS5 . YEAYYY

yg pertame 
                                                                         *KLIK PIC UNTUK LIHAT
                                                                                                     RM5


kedua . tapi kecik besar kecik besar je berlian tu . haha
*KLIK PIC UNTUK LIHAT
RM10



No comments: