Thursday, 10 November 2011

tutorial cantikkan facebook

hai korang sume . ape khabar ? sihat2 sume kan ? oowwhh . bagus2 . ffuuhh . penat giler nak buat tuto nie . asyik slh je mmnjg . hehe . tapi mujur hari nie hati ak baik . kihkihkih . baik laa sangat kan . huhu . ramai juga yang tanye ak camne nak tuka banground facebook . yee laa . ape tak nye kan . dah bosan dah asyik tengok banground yang sama . sebenarnya dah lama dah ak buat banground nie . tapi mungkin ada yang tak perasan . sebab hanye yang tuka banground sahaja yang boleh tengok . korang tengok fb ak kat bawah nie . cantik x ? cantik kan . haha . perasan betul ak nie kan . hehe . korang mesti nak buat jugax kan . oke . meh sni ak nak ajr kat korang sume . jangan bimbang . senang je taw . 


1. log in fb korang ( dan pedulikan sebentar )
2. paztu korang tekan sni yee http://www.fbskins.com/facebook-layouts/


3.akan keluar camnie taw . paztu scroll kat bawah sikit


4.scroll sampai jumpe kat sini . paztu pilih salah satu dan tekan



5 . pilih yang mane satu korang berkenan oke . paztu tekan dekat perkataan
select skin


6 . paztu akan keluar bende nie . tekan continue yee


7. lepas tu bende nie plax keluar . tekan allow yerr

8 . okeyh ! siap . n korng juge boleh letak lagu . 

''SELAMAT MENCUBE''



2 comments:

aqilah malik said...

assalam..i nk tnya ltk lagu dlm fesbuk cmna?maksud i,klw org bk fesbuk kita dy dgr lagu tu?.,:))

Eya Asmyra said...

@aqilah malik
kmslm . oouuhh . yg 2 sng jee . 6t fbskin ad twrkn nuc ltk lagu ke x