Monday, 28 November 2011

HEADER UNTUK KORANG .. sebelum & selepas

hai . HALLO . haalloo . selamat pagi korang sume . hurmm awal betul ak buat entry hari nie . hehe . sebenarnya penat betul semalm . sebabnye ak siapkan header2 nie sume . knp ak bg header ? sebabnye dorang ada komen ak punye entry . tapi ak cakap , 5 terawal saje yang boleh . tapi , lebih dari 5 pom ak buat juga . dan sekarang ak dah siap 6 header . dan yang lain tu . tak siap lagi sebabnya dorang tak hantar lagi gambar2 dorang . so . tak dapat laa ak nak siapkan sekaligus . okeyh ! tanpa membuang mase . jum laa tengok sebelum dan selepas . ( TEKAN UNTUK PMBESARAN)

SEBELUM 1


SELEPAS



SEBELUM 2


SELEPAS


SEBELUM 3


SELEPAS


SEBELUM 4


SELEPAS


SEBELUM 5 


SELEPAS


KE 6 .



haa . amacam ? oke x ? mesti tak oke kan . yee laa . ak nie bkn nye pandai sgt pom buat header , tapi tak pe lah . ak dah buat dah pom kan . so kalu dah ambil tu . jangan lupe tinggalkan komen . dan kalau sape2 yang nak header gtaw ak kat komen sini  taw ^_^ . tempahan akan di buka . hanya rm5 sahaja . murahkan . so sape yang nak tu . bole laa tempah . tapi untuk dorg kat atas nie . ak bagi PERCUMA sahaja . 
ooppss lupa . kalau dah ambil buat kan 1 entry pasal header nie paztu tampl header nie dlm entry dan tag kan nama MYRA ^_* . sekali sekale nak jugak jadi glamr . haha :P

NOTA : saiz mcm biase digunakan . 800x400 . tapi blog sy lagi besr saiznye . dan kalau korang nak tukar saiz . gtaw yee :)




16 comments:

SyedGraphiX said...

wahhhhhh. lawanya dia design! hihi.
btw, 1st time singgah sini. hai tuan belog! :D

Eya Asmyra said...

@SyedGraphiX
10s dear . nuc jugax ke ? hee . kalu nuc . nuc buat ^_*

Melyssa said...

thkss dear..haha..btw, nice semua header org yg awak buatkan :D
KREATIF

Eya Asmyra said...

@Melyssa
10s dear :) . tapi msh ad kkrgn lagi an ^_^

#miraMOMO said...

hee ~ thanks kaka . chumil header , nanti mira boleh mnx tlong akak editkan pict mira taa ?

mIsZz sInGlE said...

cekk0m ,
syss , sye daa amek but header dea jd kewchick lha syss ,
s0 cm na nk wt jd bsar syss ?
s0ry mnyushkn syss lg , XD

suria_indah said...

chantek..chomell2...utk sis punyer nti sis email k..

suria_indah said...

chantek2..chomel2..nti yg sis nyer..myra tlg buatkan header yg berkaitan dgn kecantikan~kesihatan yeh..xkesah gmbr2 paper eh...sis nk buh kt blog sis yg 1 ag tuh..hehehe...

www.suriafesyen.blospot.com

Eya Asmyra said...

@mIsZz sInGlE
wslm . nuc saiz camne 2 ?

Eya Asmyra said...

@suria_indah
sorry sis . header prcme nie hnye 1 sorg je . n xbole lbh . tp kalu nuc bole tmph . rm5 shje utox tmphn ^_^

AnMB said...

done follow
follow back please
Antechno.com
follow us with networkblog :)

Eya Asmyra said...

@AnMB
oke dear

suria_indah said...

hi myra..emm yg sis punyer tu satu jek lah kan yg myra nk bagi percume tu kan..hehehe..

myra kan ada mintak gmbr tuk wat header kan..so sis nk header yg myra hadiahkn tu adalah berkaitan dgn kecantikan-kesihatan..boleh x?xkesah gmbr ape pon janji comel2 ler..utk blog sis yg 1 ag tuh..boleh ka?

Eya Asmyra said...

@suria_indah
nak suruh guna gambar dari google ke ?

suria_indah said...

hi myra..chantekk header yg myra wat tuh..gd work dear!..hehe.. i likee...sis dh tkr dah hearder tu kt blog sis tuh..tqvm dear!

Eya Asmyra said...

@suria_indah
wc dear